Silmek İstediğinize Eminmisiniz ?

Eminseniz Lütfen Evet'e Basın.

Web Atölyesi

E-ticaret siteleri için okunulası blog yazıları hazırlama kılavuzu

Web Atölyesi olarak İstanbul bölgesine ,alanında başarılı kadromuz ile destek sağlamaktayız. İhtiyacınızı belirleyin sizlere yardımcı olalım.

Blog’lar, okuyucular için olduğu kadar firmalar için de önemli faydalar sunuyor. Özellikle pazarlama aracı olarak inşa edilen blog içerikleri online kullanıcılara bir değer sunarak marka tanıtımı yapabilme imkanı veriyor.

Blog içerikleri için doğru bir strateji izlendiğinde mevcut müşterilerin ilgisini çekebilmenin yanı sıra potansiyel müşterilere de ulaşmak çok daha kolay olabiliyor. Böylece marka bilinirliği yaratmak ve marka imajını olumlu yönde etkilemek de mümkün. Dolayısıyla rakip firmalardan birkaç adım öne geçebilir ve hatta marka sadakati yaratarak dektörde lider konuma bile gelebilirsiniz. İşte E-ticaret siteleri için doğru stratejiyle hazırlanmış blog yazıları oluşturmaya dair ipuçları…

İletişim dili

Öncelikle blog’unuzda hangi konular üzerine içerik paylaşımı yapacağınıza, daha sonra da oluşturacağınız bu içeriklerin hangi üslubu taşıyacağına karar vermeniz gerekiyor.Bu dilin E-ticaret sitenizin genel iletişim diliyle örtüşmesine dikkat etmenizde fayda var. Kullanıcılarınız blog’unuzu ziyaret ettiği zaman bu içeriklerin E-ticaret mağazasına ait olduğu hissini yaşamalılar.

Kurumsal bir dil tercih ettiğinizde, kullanıcılarınızla samimi bir bağ kurmanız da çok kolay olmayabilir. Ancak konuşma diline yakın bir üslup tercih ettiğiniz durumda kullanıcılarınızı etkileyebilme şansınız da yüksek olabilir.

İçerik amacı

Bir E-ticaret sitesi olarak blog yazılarında ürün ya da marka tanıtımına yer vermek istiyor olabilirsiniz. Fakat, bunu yaparken kullanıcıları rahatsız edecek bir formatta yapmamakta fayda var. Örneğin; blog yazılarınızda kullanıcıları yeni ürünlere yönlendirecek link’ler ve call to action’lar kullanabilirsiniz. Bunun yanında, içeriklerinizi kullanıcıların keyif alacağı, eğlenceli ve ilginç konular eşliğinde yazmanız ve nihayetinde ürün sayfalarına göz atmaya yönlendiren cümlelerle bitirmeniz de markanıza artı değer katabilir.

Etkileşim

Markalar, blog içerikleri sayesinde kullanıcılarla çok daha kolay etkileşim asağlayabiliyor. Blog yazılarını okuyan kullanıcılar ilgili konuda görüş ve önerilerini markaya bildirebiliyor, bu da markaların kullanıcı davranışlarını anlayabilmesine katkıda bulunabiliyor. Bu nedenle, E-ticaret sitelerinin blog yazılarını tek yönlü bir dildense kullanıcıların cevap vermesini teşvik edecek, katılım sağlayacak bir dilde oluşturmanız yararlı olabilir.

Paylaşım sıklığı

Düzenli içerik üretiminin benimsenmesi blog’unuzun başarılı olmasında etkin bir rol oynuyor. Sık ve düzenli bir şekilde blog içeriklerinin üretilmesi size sadık bir okuyucu kitlesi kazandırmada ve marka sadakati yaratmada yardımcı olabilir. Haftada en az bir ya da iki kere blog içeriği paylaşarak, ancak kullanıcılarınızı içerik bombardımanına da tutmadan düzenli bir şekilde paylaşım yapmaya özen göstermelisiniz.

SEO çalışmaları

Günümüzde birçok marka SEO’ya ağırlık vererek arama motorlarında üst sıralarda yer alabiliyor. Üretilen içerikler SEO çalışmalarında oldukça önemli bir rol oynuyor. Siz de SEO açısından verimli blog içerikleri oluşturabilir ve iç ve dış bağlantılar inşa ederek daha fazla trafik elde edebilirsiniz. Bu konuda Google’ın “Keyword Research Tool”unu, yani “Anahtar Kelime Arama Aracı”nı kullanarak siz de ürünleriniz ya da markanız hakkında arama motorlarında sıklıkla arama yapılan kelimeleri analiz edebilir, blog’unuzda bu kelimelere öncelik vererek içerik oluşturabilirsiniz.

Blog sahibi olarak E-ticaret sitelerinin müşterilerin gözünde güvenilir olduklarına dair bir algı yaratabilmeleri ve marka sadakati yaratabilmeleri mümkün. Bunun öncesinde kullanıcıları memnun edebilecek, kaliteli bir E-ticaret mağazasına sahip olmak gerekiyor. Siz de Web Atölyesi’nin ücretsiz demo hesabını inceleyin, müşteri beklentilerini karşılayacak bir online mağaza oluşturmak için ilk adımı atın.

 

 

blog içerikleri ouşturmak anahtar kelime blog içerikleri blog içerikleri oluşturmak blog yazıları e-ticaret blogu e-ticaret mağazası e-ticaret müşterisi etkileşim google içerik paylaşımı içerik stratejisi marka bilinirliği marka imajı müşteri sadakati seo
bölgesi ziyaretçilerimiz, Web Atölyesi'nin mutlu müşterileri arasına katılmak için +90(532) 200 9852 veya info@webatolyesi.com.tr ile bize ulaşın, ihtiyacınıza uygun Kurumsal web sitesi, E-ticaret, E-tahsilat veya Crm çözümünü size sunalım

Bize Yazın

Merkez Ofis

Ziya Gökalp, Mall of İstanbul The Office Plaza, Kat 17 34490 Başakşehir/İstanbul