Güncellendi
İşlem Başarılı !

Bizi tercih Ettiğiniz için Teşekkürler

Web Atölyesi



E-ticaret siteniz neden başarısız?

Web sitenizde hedeflediğiniz başarıya ulaşamıyor musunuz? İşte başarıyı yakalamak için gözden geçirmeniz gereken 4 durum…


Milyonlarca web sitesi içerisinde, oluşturduğunuz sitenin başarılı olmasını sağlamak, ilk başlarda düşündüğünüz kadar kolay olmayabilir. Alt yapı ve ödeme sistemleri gibi bir çok bilgiye hakim olmanıza rağmen, büyük hayallerle kurduğunuz e-ticaret sitenizde hedeflediğiniz satışı gerçekleştiremiyor olabilirsiniz. Merak etmeyin; bu sandığınızdan daha sık karşılaşılan bir durum.

Bu konuda dikkat edilmesi gerekenler aslında o kadar da karışık değil. Elbette bir ya da birden çok sebebi olabilir. Ama neler?

Eğer sizin de başarısızlığa sürüklenen bir web siteniz varsa, pes etmeyin. Yalnızca bazı durumları yeniden gözden geçirerek, hedeflerinize ulaşabilirsiniz. İşte dikkat etmeniz gereken 4 durum…

1- Kötü tasarım

Nasıl ki insanlar, dış görünüşleriyle birbirleri hakkında fikir sahibi oluyorlarsa; sitenize ilk kez gelen ziyaretçiler de, öncelikle tasarımınızdan etkilenerek ilk izlenimlerini oluşturuyorlar. Bu nedenle sitenizin nasıl göründüğü çok önemli. Daha ilk karşılaşmada potansiyel müşterileriniz üzerinde olumsuz bir izlenim bırakmamak için profesyonel görünümlü ve kullanıcı dostu bir e-ticaret sitesine sahip olmanız önemli.

2- Sayfalarınızın yüklenme problemleri

İçinde bulunduğumuz çağda hız neredeyse her şey demek. Kimse bir web sitesinin yüklemesi için uzun süre beklemek istemiyor. Hatta Google bile sitelerin arama sonuçlarındaki yerlerinde yüklenme hızını bir kriter olarak hesaba katıyor.

Bu durum e-ticaret siteniz için de geçerli. Sitenizin yavaş açılan ya da yüklenmeyen sayfaları, ziyaretçilerinizin sitenize olan ilgilerini azaltabilir ya da sıkılarak sitenizdeki ürünleri incelemekten vazgeçmelerine neden olabilir. Siz de mutlaka sayfalarınızın hızlı yüklendiğinden emin olmalı ve bunu sağlayacak bir altyapı ve barındırma seçeneği tercih etmelisiniz.

3- Doğru içerik hazırlamamak

Sayfaların yüklenmesinde problem yaşamadınız, tasarımınız da ziyaretçinin ilgisini çekti diyelim. Yine de trafiğiniz artmıyor, hatta gün geçtikçe azalıyorsa; içeriğinize göz atmanızda fayda var. Ürün açıklamalarınız detaylı, sitenizdeki diğer içerikler de güncel değilse yeni müşteri kazanmak bir yana, var olan müşterileri de tek tek kaybetmeye başlamanız an meselesi demektir.

İçeriklerinizi hazırlarken Arama Motoru Optimizasyonu’nu (SEO) göz ardı etmemenizde de fayda var. Doğru anahtar kelimeler kullanarak hazırladığınız içerikler, Google gibi arama motorlarının sonuç sayfalarında öne çıkmanızı ve hem trafiğinizi, hem de satışlarınızı artırmanıza yardımcı olur.

4- Mobile uyumlu olmamak

Gelişen teknolojiyle beraber, kullanıcılarının büyük bir kısmı internete mobil cihazlarından erişiyorlar. Bu nedenle web sitenizin mobile uyumluluğu, artık olmazsa olmaz gereksinimlerden biri. Mobile uygun bir tasarımla, okunması daha kolay ürün sayfaları ve içerikler hazırlayarak; ziyaretçilerin e-ticaret sitenizde daha uzun vakit geçirmesini sağlayabilirsiniz.

Google’ın arama sonuçlarında sitelerin hangi sırada yer alacağını hesaplarken dikkate aldığı kriteler arasında mobile uyumlu olmanın yer aldığını da hatırlatalım. Bu yüzden mobile uyumlu bir siteye sahip olmak organik trafiğinizi artırmanızı da katkı sağlar.

Bu tip sıkıntıları yaşamadan, hedeflediklerinize ulaşmak için Web Atölyesi’nin hazırladığı e-ticaret paketlerini inceleyebilirsiniz. Dilerseniz e-ticaret yazılımımızı deneyerek başarıya ulaşmanın kolay yolunu görebilirsiniz. Hemen şimdi demo talebinde bulunun ve Web Atölyesi’nin sizlere sunduğu kolaylıklarla kazanmaya başlayın.





Adalar Arnavutköy Ataşehir Avcılar Bağcılar Bahçelievler Bakırköy Başakşehir Bayrampaşa Beşiktaş Beykoz Beylikdüzü Beyoğlu Büyükçekmece Çatalca Çekmeköy Esenler Esenyurt Eyüp Fatih Gaziosmanpaşa Güngören Kadıköy Kağıthane Kartal Küçükçekmece Maltepe Pendik Sancaktepe Sarıyer Silivri Sultanbeyli Sultangazi Şile Şişli Tuzla Ümraniye Üsküdar Zeytinburnu

+90 (532) 200 9852

WhatsApp Destek Hattı